Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.

Так, українець поскаржився, що з його картки списали гроші, проте банкомат не видав жодної копійки. На екрані видало помилку і він намагається розібратися зі службою підтримки, куди пропали його 11 тисяч гривень. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"23 листопада знімав 11.000 грн в банкоматі приватбанку з картки приватбанку, кошти списали, але не видно ні копійки. Банкомат видав впомилку, і написавши звернутись в службу підтримки. Я так і зробив. Мені створили заявку. 25 листопада прийшов лист на мейл, що заявка відхилена. Я написав в службу підтримки, сказали, що це помилка і заявка розглядається. 13 грудня написавши знову, сказали, що заявка відхилена була ще 25 ЧИСЛА. Це означає, що 2 раз мене обдурили в службі підтримки. 13 грудня ще раз створили заявку, досі тиша, хоча сказали до 7 днів. Зараз мене всі морозять. ЩО ЗА БРЕД? Чи мені написати в поліцію? Державний банк вкрав у мене 11 000 грн", - пише обурений українець.

Випадок українця за останній час не поодинокий. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.

Популярні новини зараз
Як не "вбити" свій телефон взимку: чого не можна робити з гаджетом у холоди та морози День Прокла 3 грудня: витирайтеся виворотом білизни, нікуди не їдьте і моліться, традиції та заборони суботи Притягують проблеми, злидні та сварки в сім’ї: які 7 рослин варто негайно викинути за двері Українці більше не побачать доларів? Що буде з курсом під кінець року
Показати ще

Згідно з відповіддю банку на фото, причиною того, що послугами жінка користується обмежено, стала необхідність актуалізувати дані у відділенні банку. Жінка поставила запитання, чи є можливість оновити дані без відвідування відділення, адже під час карантину цього робити не хотілося б. У відповідь співробітники банку відповіли, що"альтернативи немає".

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.