Нещодавній інцидент, коли пасажирка міжнародного поїзду Укрзалізниці була змушена їхати на підлозі до Відня, викликав широкий резонанс у суспільстві та поставив під сумнів якість послуг, що надаються національним перевізником. Ця ситуація висвітлила низку проблем, з якими стикаються пасажири, та потребує детального розгляду.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомив автор Youtube-каналу «Залізні магістралі» і експерт із залізничного транспорту Олег Васильєв.
Згідно з інформацією, опублікованою в українських ЗМІ, пасажирка придбала квиток на міжнародний потяг, що прямував до Відня. Однак, при посадці виявилося, що місця, зазначені у квитку, вже зайняті, а вільних місць у вагоні не було взагалі. В результаті пасажирка була змушена їхати на підлозі протягом усього шляху.
Цей інцидент викликав обурення серед інших пасажирів, які також зіткнулися з подібними проблемами. Свідки розповідають про переповнені вагони, відсутність належного обслуговування та нездатність персоналу вирішити виниклі проблеми.
Укрзалізниця поки що не надала офіційних коментарів з приводу цього інциденту. Однак, у соціальних мережах та на тематичних форумах активно обговорюються причини виникнення такої ситуації.
Громадськість висловлює різку критику на адресу Укрзалізниці, зазначаючи, що подібні випадки не є одиничними. Пасажири скаржаться на постійні затримки поїздів, незадовільний стан вагонів, грубість персоналу та відсутність належної компенсації за завдані незручності.
Нагадаємо, що Укрзалізниця запускає нову безкоштовну функцію для українських пасажирів.
Як повідомляли раніше, українців попередили про зміни правил перевезення домашніх улюбленців потягом.
Як писав "Знай" раніше, від Укрзалізниці вимагають впровадження "чоловічих купе".