На складі відділення "Нової Пошти" в Києві пропала новенька ігрова консоль PlayStation 5.

Приставка була замовлена порталом ITC.ua, про що повідомляє видання "Хвиля".

Читайте Знай в Google News!

PlayStation 5 була відправлена замовнику ще 26 листопада, а доставити її в поштове відділення за планом повинні були вже на наступний день, проте цього не сталося. І були відсутні будь-які повідомлення про доставку або затримку товару. Згодом, у додатку "Нової Пошти", 2 грудня замовником було отримано повідомлення про те, що він нібито відмовився отримувати привезену консоль. Тому звернувся з компанію для подальшого розгляду і йому пообіцяли вирішити проблему, але не пояснили, чому посилку не доставили.

Популярні новини зараз
Нова тактика ТЦК: як українці з правом на відстрочку можуть опинитися на фронті Введення графіків відключень води: "Київводоканал" звернувся до споживачів "Київстар" запроваджує перевірку абонентів: який документ вимагатимуть В Україні пенсіонерам дозволили відмовитися від виплат: у чому суть "маніпуляцій"
Показати ще

На наступний день йому подзвонив співробітник "Нової Пошти" і заявив, що посилка відсутня на складі і пообіцяв передзвонити після вивчення записів з камер відеоспостереження, що у нього зайняло кілька годин. Однак під час чергового дзвінка, він заявив, що на складі поштового відділення відсутні камери, тому з'ясувати причину пропажі ігрової приставки неможливо.

"Нова Пошта" ніяк не повідомляє своїх клієнтів про запізнення доставки замовлень.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше