Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі Українка поскаржилася, що з її карти зняли 20 тисяч гривень і це сталося в місті, в якому вона ніколи не була, хоча зняття відбулося саме з банкомату. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
"Живу в місті Івано-Франківськ, 4 грудня вранці з карти зняли 20 700 гривень. У виписці операція зі зняття грошей сталася у Львові!!! Моя карта ніколи не була у Львові, вона завжди зі мною. Що найцікавіше, через 30 хвилин після цієї транзакції, прийшла СМС про те, що ПриватБанк змінив мені пінкод в цілях безпеки! Як можна зняти 20 700 гривень в банкоматі без картки та ще й в іншому місті?! Поки служба безпеки Приватбанку прийняла мою заяву, подивимося що буде далі. З понеділка буде розмовляти зі своїм юристом. Дуже дивні справи відбуваються у Вашому банку", - пише жінка.
У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях. Відзначили, що відразу повідомлять про результати.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".
Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.