Vodafone - один з найпопулярніших операторів мобільного зв'язку в Україні. Його послугами за останніми даними користується понад 19,7 млн абонентів. Однак і на сонці бувають плями. Є нюанси, які незадоволені користувачі не мають наміру прощати оператору, і скаржаться.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, наприклад, в соціальній мережі Twitter користувач "Крановщик" поскаржився, що йому протягом місяця кожен день приходять повідомлення однакового змісту.
Водафон просить поповнити рахунок на суму від 5 гривень і обіцяє бонусних 300 гривень. При цьому, користувач каже, що спочатку оператор обіцяв 10, а потім сума все зростала.
З не зазначених причин, у абонента не було не те можливості, не те бажання поповнювати рахунок саме в цьому місяці. Очевидно, оператор намагається так повернути абонента собі, в розряд регулярних платників. Однак дошкуляти клієнтів спамом-стратегія вкрай неефективна.
Швидше, це може викликати бажання витягнути сім-карту з телефону, закинути її куди подалі і перейти до послуг менш настирливого оператора.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що Lifecell запустив унікальну" економну " послугу.
Як повідомляв портал " Знай.ua", Vodafone оголосила про швидке підвищення мобільних тарифів.
Також " Знай.ua" писав, що Vodafone знову почав "грабувати" своїх клієнтів.