Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, українець поскаржився, що в черзі у відділенні доводиться чекати по дві години, щоб вирішити своє питання, а графік складений так, що потрапити туди на вихідних неможливо, фахівців не вистачає. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"У м. Бердянськ Приват Банк це найгірший банк. Графік роботи як в СРСР. Субота Неділя вихідний. Але навіть в будній день будьте готові що вибачте в черзі години 2, а може і більше. Тому що деякі отдельния закрили на карантин. А ті отдельния які нібито працюють мають одну касу і одного роботника з видачі карт, і чергу з натовпу людей. І будьте впевнені коли підійде саме ваша черга у співробітників", - розповідає клієнт.
Чоловік розповідає, що крім того під час оформлення карти фахівці починають нав'язувати зайві послуги, в тому числі страховку, скарбничку і не тільки.
"А все тому що під час оформлення картки вам обізательно будуть впарювати кредитку, страховку, скарбничку та інші інші непотрібні речі завдяки чому можна буде на вас додатково наваритса", - розповідає чоловік.
Випадок Українки за останній час не поодинокий. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.
Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".
Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.