Вірусологічний центр Росії влаштував "полювання" на стародавні віруси, використовуючи зразки останків тварин льодовикового періоду.

Російський Державний дослідний центр вірусології та біотехнології "Вектор", заснований ще при Брєжнєві, який за часів холодної війни був науково-дослідним центром біологічної зброї, очолив роботу команди вчених, які працюватимуть в якутському Музеї мамонта. Про це повідомляє Dailystar.

За наявними даними, команда візьме проби у тварин віком 50 000 років. При цьому видання зазначає, що експерти раніше попереджали - повернення в минуле може становити загрозу зараження зомбі.

Російські вчені хочуть відкрити невідомі доісторичні палеовіруси епохи плейстоцену, взявши біологічний матеріал з трупів древніх тварин, що збереглися у вічній мерзлоті Якутії, найбільшого і найхолоднішого населеного регіону Росії.

Вчені беруть зразки у 4500-річного верхоянського коня, фото: NEFU Press Service

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Так, було взято понад 50 зразків з останків верхоянського коня віком 4450 років, знайдених у 2009 році на північному сході Якутії, та інших доісторичних тварин з колекції.

Робота триватиме ще кілька днів: дослідники візьмуть зразки шерстистого мамонта Малоляховского віком 28 800 років, омолойського лося, собак туматів, древньої куріпки та різних гризунів. Вважається, що найстарішою твариною є лемінг віком 50 000 років.

фото: NEFU Press Service

Всі ці тварини були виявлені завдяки таненню вічної мерзлоти на півночі і крайній півночі Якутії. Під час відкриття на всіх них проводилися бактеріологічні тести, але ніколи не перевіряли наявність древніх вірусів.

Вчена з дослідного центру "Вектор" Олеся Охлопкова сказала:

"Ми хочемо знайти палеовіруси, які дозволять почати розвиток палеовірусологіі в Росії".

Мета полягає в тому, щоб "провести передові дослідження" в "еволюції вірусів", але експерти раніше попереджали, що повернення в минуле може становити загрозу зараження зомбі.

Вчені беруть зразки у 4500-річного верхоянського коня, фото: NEFU Press Service