Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Так, клієнти помічають обмежувальні заходи з боку блокування без причин і співробітників.

Так, Українка поскаржилася, що її карту заблокували, оператори на гарячій лінії ніяк не допомогли у вирішенні її питання. Крім того, її звинуватили в тому, що вона неправильно вказала дані своєї електронної пошти і це стало причиною того, що їй заблокували рахунки. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"справа була в суботу 17: 15 мені потрібно було терміново зробити грошовий переказ зі своєї карти, платіж потрапив на перевірку і мені подзвонив оператор ПБ (далі оператор № 1), задавав типові питання, відповіді на які я залишала при заповненні анкети-заяви при отриманні дебетової карти. Все б нічого, але якась Інфо була названа не вірно (пізніше з'ясувалося, що це е-пошта!) і карту заблокували. Я в шоці! Питаю, що мені тепер робити? Оператор відповідає:" Ідіть у відділення з паспортом та ІПН там вам розблокують рахунки", - пише клієнтка.

Жінка уточнила, що їй потрібно було терміново зробити грошовий переказ зі своєї картки і для підтвердження платежу їй подзвонив оператор, проте їй тільки повторили грубим тоном, що і раніше говорили.

"Далі я зателефонувала на 3700 що б подати скаргу на оператора, який мені надав не достовірну інформацію/не в повному обсязі. Де робот ставить мене до відома що розблокувати карту може тільки співробітник у відділенні ПБ. І тут до скарги додалося дезінформування. А я нагадую переклад був терміновий, за кожну втрачену хвилину я втрачала гроші! Переклад я зробила через інші банки на втратила 1.5 години = 12 тис. Грн", - обурюється Українка.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

У понеділок жінка прийшла, перевипустила карти і оновила всю інформацію про себе і вже тоді виявилося, що вона вказала неправильну електронну пошту.

" вона вносить в базу, ось тут я дізналася, що назвала не правильну е-пошту і через це мені заблокували карту. З-за пошти! У мене їх за мої не довгі 25 було близько 12... і хіба пошта є якимось важливим критерієм оцінки? Її зламують, втрачають паролі, змінюють, але для ПБ е-пошта мало не система БЛОКЧЕЙН!",- обурилася дівчина.

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.uа писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.