Коли у вас є борги, люди, які хочуть їх отримати, повинні дотримуватися закону. Це означає, що вони не можуть вам постійно дзвонити та набридати. В Україні є чіткі правила для фірм, які потребують повернення боргів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо вони порушують ці правила, вони можуть покарати штрафом або відібрати ліцензію на роботу за рішенням Національного банку. Якщо колектори дзвонять вам набридливо, ви маєте право захищатися. Закон "Про споживче кредитування" гарантує ваші права у цій ситуації.
Ви можете ігнорувати дзвінки від фірм, які намагаються змусити вас виплатити борг, якщо вони тиснуть на вас, загрожують чи шантажують. Також, якщо вони намагаються з'ясувати інформацію про інших людей, це також неприпустимо.
Якщо колектори перевищують ліміт телефонних дзвінків, поводяться непрофесійно або роблять інші неприпустимі дії, ви можете звернутися зі скаргою до Національного банку.
Щоб звернення було ефективним, потрібно правильно скласти скаргу та зазначити у ній всю необхідну інформацію.
Ось список того, що потрібно включити:
- опис незаконних методів впливу, які використовують колектори,
- інформація про порушення вашого права як споживача.
- назва компанії, яка намагається від вас отримати борг,
- точну адресу цієї компанії,
- ваші контактні дані, щоб НБУ міг із вами зв'язатися для уточнення подробиць.
Також до вашої скарги слід додати докази, що підтверджують порушення колекторів. Це можуть бути телефонні розмови, відео або інші докази.
Без таких доказів довести неправомірність дій колекторів може бути складно. Тому важливо заздалегідь дбати про збирання таких матеріалів як записи розмов на диктофон, відеозаписи особистих зустрічей та інше.
Нагадаємо, українцям спишуть частину боргів за комуналку: кому дозволять не платити
Вам буде цікаво дізнатися у вас є лише місяць: "Київводоканал" попередив споживачів