Наукові дослідження виявили тривожну тенденцію: хронічний гепатит С завдає довготривалої шкоди імунній системі навіть після успішного лікування.

Хоча сучасні противірусні препарати прямої дії (ПППД) демонструють високу ефективність у боротьбі з вірусом, повне відновлення імунної системи пацієнтів після терапії неможливе. Про це повідомляє Medical Xpress.

Лікарня, фото: скріншот з відео

Група вчених провела дослідження, яке розкриває механізм так званих "епігенетичних шрамів". Ці "шрами" підтримують запальні процеси в організмі навіть після елімінації вірусу.

Дослідники "оглянули" тих пацієнтів, у яких був відсутній вірус у крові протягом 12 тижнів після завершення терапії.

Популярні новини зараз
В Порошенка зібрали з українців 17 млн грн на ЗСУ, але гроші витратили на судову заставу екс-чиновнику, - експерт Після 30 звернень до поліції українка зарізала чоловіка-ґвалтівника: що сказав суд Пенсіонери з картками ПриватБанку можуть залишитись без грошей: у чому проблема ТЦК забирають документи: як діяти
Показати ще

Проведений аналіз виявив деякі зміни, які призводять до збереження запальних властивостей, зокрема підвищеного рівня так званої "TNF-сигналізації" (частини процесу взаємодії клітин під час запалення або інфекції).

Скрін відео YouTube лікарня

Дослідження показало, що навіть через шість років після досягнення відсутності вірусу в крові, в організмі все ще провадилися запальні молекули цитокіни.

Це відкриття наголошує на необхідності тривалого моніторингу пацієнтів після лікування гепатиту С.

Нагадаємо, дієтологи назвали борошно №1 на користь - ви такий майже ніколи не користувалися