Документи українців, які планують виїзд за кордон, тепер підлягатимуть новому процесу перевірки. Суть нововведення полягає в інтеграції електронних даних з різноманітних систем та реєстрів, що обіцяє внести значні зміни в процедуру, яка стосується контролю за виїздом громадян з країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦей процес охоплює, зокрема, й доступ до інформації, що має обмежений доступ. Про те, як саме зміниться процес перевірки документів на кордоні в умовах цифровізації, розповів речник Державної прикордонної служби України (ДПСУ) Андрій Демченко під час ефіру телемарафону.
Для тих осіб, які безпосередньо перетинають кордон, істотних змін не передбачається. Однак нововедення для прикордонників і контролерів покликане значно полегшити їхню роботу, забезпечивши легший доступ до перевірки документів і зменшуючи ризики використання підроблених документів.
Згідно з постановою, ухваленою Кабінетом Міністрів України 9 серпня, Держприкордонслужба отримала нові повноваження для доступу до електронних даних, які містяться в державних реєстрах.
Це означає, що відтепер прикордонники зможуть отримувати інформацію про громадян, які покидають країну, шляхом інформаційного обміну з іншими державними органами.
Коли документ набере чинності, ДПСУ почне укладати угоди з відомствами, що є власниками окремих баз даних, для того, щоб чітко визначити всі аспекти використання персональної інформації людей, які планують перетнути кордон.
Раніше ми писали про те, що адвокати прояснили всі "новинки" 2024 від ТЦК та Міноборони
Вам буде цікаво дізнатися тарифи зростають, борги стають непосильними: як вибратися з "безвихідної" ситуації