Українські супермаркети часто використовують знижки для залучення покупців, але іноді акційна ціна на ціннику не співпадає з ціною, яку пробивають на касі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДержпродспоживслужба нагадує, що у таких випадках покупець має право вимагати продати товар за ціною, вказаною на ціннику. Про це повідомляє Держпродспоживслужба у Телеграм-каналі.
За законом, реклама про знижки має бути чіткою та містити інформацію про:
- Місце проведення акції.
- Датах початку та закінчення акції.
- Співвідношенні старої та нової ціни або розміру знижки у відсотках.
Якщо продавець відмовляється продати товар за ціною ціннику, покупець може звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.
Крім того, Верховна Рада розглядає законопроект, який зобов'яже магазини вказувати на цінниках дві ціни: ціну за одиницю виміру (наприклад, за кілограм чи літр) та ціну за фактичний обсяг товару в упаковці.
Цей захід спрямовано боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення обсягу товару за збереження колишньої ціни. Також планується посилити вимоги до маркування товарів, щоб інформація на етикетках була зрозумілою та доступною для споживачів.
Держпродспоживслужба радить покупцям бути уважними та:
- Завжди перевіряти відповідність цін на цінниках та у чеках.
- Звертати увагу на терміни придатності товарів, особливо, якщо на них велика знижка.
- У разі порушення своїх прав звертатися до Держпродспоживслужби.
У попередній публікації ми розповідали про те, що ціни на імпортні продукти зростуть, зарплати – ні, малий бізнес почне зникати: реальність 2025 року
Також Знай.ua інформував, на омлет вже потрібно 16 грн: супермаркети оновили цінники яєць, гречки, картоплі та пісного
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що запасайся зараз, щоб не переплачувати навесні: взимку ціни на овочі та фрукти зростуть ще на 15%.