У 2024 році до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) надійшло 5722 індивідуальних та колективних звернень від громадян.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСеред них було 27 пропозицій, 4078 заяв та 1617 скарг. Крім того, ще 3801 звернення надійшло через Урядовий контактний центр.
Більшість звернень стосувалися двох основних проблем:
- Це означає, що люди часто скаржилися на товари, куплені онлайн, які виявилися бракованими, не відповідали опису або мали недоліки.
- Надання неналежної якості житлово-комунальних послуг Тут йдеться про проблеми з опаленням, водопостачанням, вивезенням сміття та іншими комунальними послугами, що надаються неякісно або з порушеннями.
Що стосується якості та безпеки харчових продуктів, громадяни найчастіше звертали увагу на такі аспекти:
- Інформація про продукцію та її маркування.
- Термін зберігання.
- Використання харчових добавок.
- Вміст небезпечних забруднювачів.
- фальсифікація продукції.
- Недобросовісні торговельні методи.
Згадуються приклади небезпечних непродовольчих товарів, на які також надходили скарги:
- Іграшки, що містять токсичні речовини або дрібні деталі, які можуть бути небезпечними для дітей (наприклад, дитина може їх проковтнути).
- Електричне та електронне обладнання, що становить ризик загоряння або ураження електричним струмом.
- Освітлювальні пристрої, що не відповідають нормам випромінювання (можуть бути шкідливими для зору).
У попередній публікації ми розповідали про те, що кота любить більше, ніж дружину: жінка пішла до суду через домашнього улюбленця
Також Знай.ua інформував, моніторинг банків та блокування рахунків: як не потрапити під підозру
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що українці зможуть скаржитися на поганий зв'язок: де прийматимуть заявки