У 2024 році до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) надійшло 5722 індивідуальних та колективних звернень від громадян.

Серед них було 27 пропозицій, 4078 заяв та 1617 скарг. Крім того, ще 3801 звернення надійшло через Урядовий контактний центр.

Більшість звернень стосувалися двох основних проблем:

Жінка розмовляє по телефону / фото: Pinterest
Жінка розмовляє по телефону / фото: Pinterest

  • Це означає, що люди часто скаржилися на товари, куплені онлайн, які виявилися бракованими, не відповідали опису або мали недоліки.
  • Надання неналежної якості житлово-комунальних послуг Тут йдеться про проблеми з опаленням, водопостачанням, вивезенням сміття та іншими комунальними послугами, що надаються неякісно або з порушеннями.

Що стосується якості та безпеки харчових продуктів, громадяни найчастіше звертали увагу на такі аспекти:

  • Інформація про продукцію та її маркування.
  • Термін зберігання.
  • Використання харчових добавок.
  • Вміст небезпечних забруднювачів.
  • фальсифікація продукції.
  • Недобросовісні торговельні методи.

Згадуються приклади небезпечних непродовольчих товарів, на які також надходили скарги:

Старі іграшки. Фото: скрін youtube
Старі іграшки. Фото: скрін youtube

  • Іграшки, що містять токсичні речовини або дрібні деталі, які можуть бути небезпечними для дітей (наприклад, дитина може їх проковтнути).
  • Електричне та електронне обладнання, що становить ризик загоряння або ураження електричним струмом.
  • Освітлювальні пристрої, що не відповідають нормам випромінювання (можуть бути шкідливими для зору).

У попередній публікації ми розповідали про те, що кота любить більше, ніж дружину: жінка пішла до суду через домашнього улюбленця

Популярні новини зараз
Нафтогаз попередив українців про нові правила подачі показань з лічильників ПФУ встановить надбавки пенсіонерам: скільки доплачуватимуть щомісяця Гаманець "схудне" ще на 200 грн: українцям виставляють додаткові рахунки за газ Нові правила розшуку ухилянтів: кого знайдуть за лічені дні
Показати ще

Також Знай.ua інформував, моніторинг банків та блокування рахунків: як не потрапити під підозру

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що українці зможуть скаржитися на поганий зв'язок: де прийматимуть заявки