Міністерство юстиції України надало роз'яснення щодо реєстрації припинення права власності на нерухомість, знищену внаслідок бойових дій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦя процедура є обов'язковою для отримання компенсації за втрачений об'єкт, пише Департамент правового забезпечення ДМР.
Умови для реєстрації
Для реєстрації необхідно мати один із таких документів:
- Відомості про знищення майна з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
- Витяг із Державного реєстру пошкодженого майна, який містить підтвердження про повне знищення через комісійне чи дистанційне обстеження.
- Акт обстеження, поданий заявником або його завірена копія.
Якщо для акта обстеження потрібне додаткове технічне обстеження, реєстрація здійснюється тільки на основі даних з електронної системи.
Що потрібно подати?
Для проведення реєстрації слід надати:
- Заяву власника або співвласників із засвідченим підписом (якщо майно у спільній власності, підписують усі власники).
- Документ, що підтверджує право власності, якщо він не втрачений або не пошкоджений.
Куди подавати документи?
Документи приймають у паперовій формі через:
- Державного реєстратора.
- Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).
- Нотаріусів.
У випадках, коли нерухомість була знищена через бойові дії, реєстрацію можна провести в будь-якому регіоні України, навіть якщо це стосується тимчасово окупованих територій.
Раніше ми повідомляли, українцям платитимуть нову компенсацію за прихисток переселенців: скільки можна отримати?
Компенсація за зруйноване житло: хто з ВПО першим отримає виплати - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, хто і чому не отримує виплати за зруйноване війною житло?