У Людина-павук: Майлз Моралес додає новий режим продуктивності трасування променів

60 кадрів в секунду з включеною трасуванням променів тепер доступні користувачам.

Розробник Insomniac Games випустив нове оновлення для Marvel's Spider-Man: Miles Morales на PlayStation 5.

Останній патч додає новий режим продуктивності, який дає гравцям можливість грати в захоплюючу пригоду зі швидкістю 60 кадрів в секунду з включеною трасуванням променів.

Spider-Man: Miles Morales
Spider-Man: Miles Morales

Популярні новини зараз
Командир полку "Азов" Денис Прокопенко поговорив з дружиною по телефону: вірять, що незабаром возз'єднаються Данило Гетманцев хоче підвищити податок для українців: "Вже зафіксували" Євген Клопотенко з "МастерШеф" винайшов заміну шаурмі і чебурекам: "Два роки мріяв" "Я вам зараз покажу": журналістка ТСН засняла Марічку Падалко перед ефіром
Показати ще

Людина-павук: Майлз Моралес спочатку запускався з двома різними графічними режимами: продуктивністю і якістю. Перший дозволяє вам грати в гру зі швидкістю 60 кадрів в секунду без трасування променів, а другий додає трасування променів, але обмежує частоту кадрів до 30 кадрів в секунду. У цьому останньому оновленні Insomniac додав Третій графічний режим: продуктивність RT.

Гра описує це як "альтернативну версію" режиму продуктивності "зі швидкістю 60 кадрів в секунду". Він додає трасування променів, регулюючи роздільну здатність сцени, якість відбиття і щільність пішоходів. Більше варіантів завжди краще, і це дає вам найкраще з обох світів, навіть якщо ви втрачаєте частину якості зображення в процесі.

Insomniac нещодавно випустила ще один патч для Людини-павука: Майлз Моралес, який включав невелику кількість загальних виправлень і поліпшень.