Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
ПриватБанк звинуватили в чергові махінації - клієнтка фінустанови поскаржилася, що з її кредитної картки списали три транзакції в загалній сумі 25 560 тис. грн та перерахували вже у доларах на інший не відомий їй рахунок. Свій негативний відгук про обслуговування в Приват Банку вона залишила на порталі Мінфін.
Жінка підкреслила, що ніколи не втрачала свою карту, код і пароль нікому не передавала, а також не робила оплати на невідомих сайтах.
"Коротко про ситуації. 9 го грудня 2020 на 2:21 ночі з моєї кредитної карти Універсальна були списані 3 транзакції в сумі 25 560 тис. Гривень. Списати і перекладені В ДОЛАРИ на інший невідомий мені рахунок. Карту я ніколи не втрачала, код і пароль нікому не передавала, оплату на невідомих сайтах цією картою не робила. Пропажу я помітила, перевіривши карту вже ввечері, відразу звернулася на гарячу лінію з питанням, що це за платежі і чому переклади були зроблені без аутентифікації клієнта. У мене ж є номер телефону фінансовий, який прив'язаний до карти !!! Чому не прийшло смс з отп кодом або хоча б дзвінок з банку для підтвердження особи як зазвичай?!?! Знято всі гроші протягом 7 хвилин і у банку не виникло підозри, що це не законно ?! ", - зазначила вона.
За словами клієнтки, у відповідь на це менеджер банку сказав, що потрібно звернутися в поліцію, адже оплата була за якийсь товар на іноземному сайті.
На наступний день жінка пішла в поліцію і написала заяву, проте їй порадили їхати в банк, адже складу злочину немає.
"10-го, на наступний день прийшла в поліцію, написала заяву, але мені сказали, що такі косяками ходять надаватися, і це банк перевів гроші, а не я. Так що складу злочину виходить немає і порадили їхати в банк. Поїхала ... У банку сказали, що поліція цим повинна займатися, а не вони. Футбол якийсь чесне слово! На моє запитання, що це не поліція зняла гроші, а банк без моєї участі була відповідь служить:
- А хто, Я їх шукати буду чи що ?!
У мене просто щелепа відвалилась. Я клієнт понад 10 років повинна сама бігати й шукати допомоги", - розповіла українка.
Вона також повідомила, що на питання, чи може вона написати заяву про замороження кредиту до виявлення обставин переведення, їй відповіли, що нарахування все одно будуть і їй доведеться їх сплачувати.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк відмовляється обслуговувати рахунки українців
Як повідомляв портал Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами
Також Знай.ua писав, шахраї вигадали нову схему з Приват24 та Київстаром