Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі Українка поскаржилася, що в ПриватБанку заявили, що обмежать в обслуговуванні рахунку, якщо дівчина не напише в анкеті про джерело своїх коштів. Відповідний відгук з'явився в Twitter.
Читайте Знай в Google News!
"Приватбанк вкрай ох * * в. Каже що не буде обслуговувати мій рахунок, якщо я не заповню анкету, а там харчування типу джерело ваших надійжень. А білизну свою їм не прислати?",- обурюється дівчина.
Випадок Українки за останній час не єдиний. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.
Згідно з відповіддю банку на фото, причиною того, що послугами жінка користується обмежено, стала необхідність актуалізувати дані у відділенні банку. Жінка поставила запитання, чи є можливість оновити дані без відвідування відділення, адже під час карантину цього робити не хотілося б. У відповідь співробітники банку відповіли, що"альтернативи немає".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".
Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.