Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії і вимоги з боку найбільшого банку країни.

У тому числі Українка поскаржилася, що в ПриватБанку заявили, що обмежать в обслуговуванні рахунку, якщо дівчина не напише в анкеті про джерело своїх коштів. Відповідний відгук з'явився в Twitter.

Читайте Знай в Google News!

"Приватбанк вкрай ох * * в. Каже що не буде обслуговувати мій рахунок, якщо я не заповню анкету, а там харчування типу джерело ваших надійжень. А білизну свою їм не прислати?",- обурюється дівчина.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Випадок Українки за останній час не єдиний. Так "ПриватБанк"підкинув іншій своїй клієнтці неприємностей. Так, Українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.

Згідно з відповіддю банку на фото, причиною того, що послугами жінка користується обмежено, стала необхідність актуалізувати дані у відділенні банку. Жінка поставила запитання, чи є можливість оновити дані без відвідування відділення, адже під час карантину цього робити не хотілося б. У відповідь співробітники банку відповіли, що"альтернативи немає".

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".

Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.