На офіційному Instagram-акаунті додатка "Дія" (Державних послуг онлайн) з'явилася інформація про поради з боку служби підтримки "Дії" при оформленні допомоги ФОП і найманим працівникам.

При подачі заявок користувачі можуть зіткнутися з різними проблемами і служба підтримки допомагає максимальній кількості людей, проте деякі відповіді на питання можна знайти самостійно в чатботі, пишеться в новій публікації Instagram.

"Поради для вас: переконайтеся, що точно підпадаєте під всі встановлені умови для отримання послуги; перевірте, який КВЕД є основним на порталі Мін'юсту; перевірте, чи сплачено ЄСВ у встановлений термін, на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ)", — йдеться в повідомленні.

Також у новій публікації розказано про деякі деталі про послугу. Перша стосується інформації, яка підтягується з реєстру Пенсійного фонду України (ПФУ), тому при заповненні заяви неточностей з назвою ФОП або підприємства не виникне. Система також перевіряє КВЕД, що є основним.

Популярні новини зараз
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

"Заявку на отримання одноразової матеріальної допомоги можна подати до 31 Грудня. Статус заявки перевіряйте в мобільному додатку і на порталі Дія. Залиште в коментарях під цим постом своє питання. На найбільш популярні ми відповімо в наступних публікаціях", - написано в кінці публікації.

Нагадаємо, в Кабміні пояснили, хто може отримати 8 тисяч гривень від держави: повний список пільговиків

Як повідомляв "Знай.ua", Шмигаль пояснив, як оформити допомогу від держави на 8 тисяч гривень онлайн: повна інструкція

Знай.ua писав, у Києві гримить Майдан, сотні підприємців йдуть до Зеленського - пахне люттю і шинами