Український підприємець зіштовхнувся з великими проблемами у розпал новорічного сезону через дії ПриватБанку: його картки заблокували з незрозумілої причини у найвідповідальніший момент.

Скаргу про це незадоволений клієнт залишив на спеціалізованому сайті Мінфін.

Українець розповів, що минулого разу причиною схожого блокування була скарга клієнта. Але головна причина складностей — те, що банк затримує повернення грошей і приховує усю інформацію на період до трьох днів, що ставить бізнес у скрутне становище.

Більше деталей навів сам клієнт.

"Уже вдруге блокують карту по одній і тій же "схемі". Нікого не попереджаючи, і в найбільш невідповідний момент

Популярні новини зараз

Злата Огнєвіч точно такого не чекала: учасник знехтував побаченням з "Холостячкою"

Лесю Нікітюк показали справжню під час роботи, від цього крику в'януть вуха: "Що ти стоїш?"

Антоніна Матвієнко показала свою маму у 24 роки: "Боже, яка красуня"

Перша дружина Арсена Мірзояна затьмарила Тоню Матвієнко - палка руденька на підборах

Показати ще

Дізнався попередню причину (вже досягнення): скарга від невідомого покупця, не повернули гроші, шахрайство. Ну навіщо б ще шахраєві відкривати ФОП рахунок?

Якщо впевнені в тому, що я "шахрай", то чому гроші покупців зараховуються на рахунок до сих пір? А якщо не впевнені, то чому блокуєте?

З огляду на те, що повернення платежів іноді затримуються Банком до 3 діб, а на зарахування йде близько години, то хвилювання покупців очікувано.

Дані про платежі суворо тримають в секреті протягом 3 днів. <...>

Проходять три дні, тиша ... Зв'язуюся по 37 00 і дізнаюся, що вчора мені все-таки дзвонили, а заявка була зроблена не на ту карту, хоча все уточнювалося. Тепер знову чекати 3 дні? А який сюрприз мене чекає потім?

Така ситуація, в пік Новорічного сезону, природно викликала у мене ряд проблем. Тепер мені очікувати нових скарг від покупців? Будь-який "нервовий" покупець може строчити на мене скарги через 5 хвилин після оплати, а я кожен раз повинен чекати по 3 дні?

Проблеми потрібно вирішувати швидко. А не тримати в секреті і витрачати час обох сторін.

Загалом все дуже розмито і не зрозуміло. Заблокували незрозуміло чому і незрозуміло по чиїй скарзі. І чи була скарга взагалі? Всю інформацію намагаєшся зібрати по шматочках. Такі дії тільки ставлять під сумнів довіру клієнтів", — написав Artemgl9999.

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

Представники ПриватБанку вже відписали, що розглядають це питання і намагатимуться якнайшвидше допомогти.

Раніше повідомляли, спритний іноземець розводив закоханих киянок на шалені гроші, сидячи на тюремних нарах - "Я людина президента".

Як повідомляв Знай.uа, українців хочуть позбавити безкоштовних банківських карт: "Пластик коштує грошей".

Також Знай.ua писав, ПриватБанк розриває стосунки зі старими клієнтами: день і ти у "чорному списку".