Як вже відомо нашим читачам в Україні "Закон про мову", відповідно до якого у державі вся сфера послуг повинна надавати обслуговування українською мовою, і тільки на особисте прохання клієнта можна використовувати іншу мову.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнцям детально пояснили, як працюють нові правила - які загрожують штрафи, хто стежитиме за виконанням закону, а також, які з'явилися механізми реагування.
Про це стало відомо завдяки новій публікації "Координаційного центру з надання правової допомоги" в мережі Facebook.
"Споживач отримав право на обслуговування державною мовою "за замовчуванням" в установах торгівлі, в тому числі інтернет-магазині, розважальних закладах, закладах харчування тощо.. Водночас на прохання споживача його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.
Українською мовою повинна надаватися інформація про вироби (товари), роботи або послуги: на цінниках, в інструкціях, технічних характеристиках, маркуванні, квитках, меню і т.ж. така інформація може дублюватися будь-якою іншою мовою.
За порушення суб'єктами господарювання вимог, встановлених статтею 30 Закону щодо застосування державної мови у сфері обслуговування споживачів, передбачено штрафні санкції, порядок накладення яких встановлено статтею 57 Закону.", - повідомляється в публікації.
Раніше повідомляли, у київських супермаркетах масово наплювали на закон про "мову": "Переведіть, будь ласка".
Як повідомляв Знай.uа, юрист пояснив, що означає обов'язковість української у сфері послуг: не тільки мова спілкування.
Знай.uа писав, українці відчули перші "плоди" закону про мову, дійшло до звільнень: "Винятків небагато".