При виборі морозива в магазині слід відштовхуватись не лише від власних смакових уподобань, а й деяких простих правил. Про це нагадує Держпродспоживслужба.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗ приходом тепла попит на морозиво різко зростає, а водночас збільшується кількість скарг від споживачів. Нерідко покупці стикаються з низькоякісною продукцією та неналежними умовами зберігання.
"Морозиво – смачний і доступний кожному продукт, попит на який стрімко зростає з настанням перших теплих весняних днів. До Держпродспоживслужби надходить значна кількість звернень, скарг та запитань стосовно якості, безпечності та умов реалізації морозива", - йдеться у повідомленні.
Щоб після вживання морозива не було неприємних наслідків, слід дотримуватися простих правил:
- звертати увагу на морозильну камеру – температура зберігання повинна відповідати тій, що вказана на упаковці;
- звертати увагу на форму морозива - деформація явна ознака того, що продукт був розморожений;
- обов'язково вивчати упаковку, а саме інформацію про склад продукту, виробника, термін придатності, умови зберігання, наявність алергенів.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, ваш чек – документ, але можна і без нього: як повернути гроші за непридатні продукти.
Також наш портал інформував, до українських магазинів завезли отруйний болгарський перець: викликає судоми та псує зір.
Крім того, ми писали, речі пропадають просто з камери зберігання: українцям розповіли, що робити у разі крадіжки в супермаркеті.