Інформація збирається з шести електронних реєстрів, які містять дані про громадян. Передбачено, що верифікація проводиться автоматично, а в разі неспівпадіння інформації на різних ресурсах, дані актуалізуються.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПерелік реєстрів, які будуть звіряти, разом із даними та строками налагодження, було затверджено Постановою № 1493 "Про проведення верифікації деяких реєстрових даних".
Реєстри, до яких мають доступ ТЦК:
- Єдиний державний демографічний реєстр: містить інформацію про народження та реєстрацію осіб.
- Державний реєстр фізичних осіб — платників податків: містить дані про оподаткування громадян.
- Державний реєстр актів цивільного стану громадян: містить відомості про шлюби, розлучення та інші акти цивільного стану.
- Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування: містить інформацію про соціальне страхування громадян.
- Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб.
- Відомча інформаційна система Державної міграційної служби.
Додатково ТЦК можуть отримувати доступ і до інших інформаційних ресурсів, таких як МВС, податкова інспекція, Міністерство освіти та науки, судові реєстри і дані офісу Генерального прокурора.
Які дані потрапляють до ТЦК
ТЦК отримують з державних ресурсів декілька разів на рік з чітко визначеною періодичністю наступну інформацію про громадян:
- Унікальний номер (УНЗР).
- Дійсні прізвище, ім'я та по батькові.
- Стать.
- Громадянство.
- Дата народження.
- Місце народження.
- Відомості про зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування).
- Відомості про оформлення документів для виїзду за кордон на постійне проживання або залишення на постійне проживання за кордоном чи повернення на проживання в Україну.
- Реквізити документів, виданих засобами Єдиного державного демографічного реєстру, та на підставі яких видані документи.
- Реєстраційний номер облікової картки платників податків або інформація про відмову від його прийняття.
- Дані свідоцтва про народження, паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), ким і коли виданий.
- Дані про народження дитини та її батьків.
- Місце проживання батьків.
- Відомості про малолітніх дітей.
- Дані про останнє зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб.
- Дані про зміну імені (старе і нове прізвище, ім'я та по батькові).
- Номер посвідчення застрахованої особи та її ПІБ на момент створення електронної облікової картки.
- Номер телефону.
- Дата смерті та номер акта – у разі смерті особи.
Нагадаємо, Заборонено, але доведеться? Чи будуть за кордоном виписувати українцям повістки
Раніше ми розповідали: Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага