Українець залишився дуже невдоволеним роботою працівників одного з відділень "Ощадбанку".

Читайте Знай в Google News!

Про це він написав на своїй сторінці у соціальній мережі "Твіттер".

"Дико взбомбили співробітники Ощадбанку в Бережанах.

Це якийсь блять верх п**цю. Починаючи від начальника, який заважає всім працювати, закінчуючи неосвіченими бабками на касі, які нормально не вміють навіть українською розмовляти. Не кажучи вже про комп'ютерну грамотність", — написав він у своєму повідомленні.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає
Показати ще

Жодних додаткових деталей клієнт початково не надав. Однак після прохання представників банку, він погодився розповісти більше.

Скріншот Twitter
Скріншот Twitter

Ситуацію він виклав у 4 пунктах:

1) Якийсь головний мужик ходив і з усіма так голосно розмовляв, що жінок на касі навіть не чути через це скло. Потім він почав грубо кликати, я так розумію, старшого касира, яка вирішувала нашу проблему. Вона йому "у нас тут проблема", а він "а мені яке діло"

2) Як може в державному банку не бути літери Ґ. Нам потрібно було оплатити і забрати квитанції для міграційної служби. Замість букви Ґ там був знак питання на квитанції. Касири запевняють, що в програмі змогли цю букву поставити. До речі, вони не вміли робити це до цього моменту

3) Мені неприємно, коли в державному банку звертаються до мене на сільському суржику. Будь ласка, проведіть уроки української мови.

Ще й за комп'ютером/касою жінка років 50-60, яка з комп'ютером на Ви, м'яко кажучи.

У підсумку замість 10 хвилин, ми витратили близько години.

4) Від того, що не було літери Ґ, ми отримали на квитанції знак питання і довелося робити повернення коштів. Це було дико довго. При цьому ще й комісію взяли.

На жаль, оцінити справедливість претензій клієнта доволі важко. Відсутність підтримки спецсимволів і окремих літер у спеціалізованих програмах не рідкість, тому невідомо, чи й справді могли б зарадити цьому у відділенні. Також сумнівними є й скарги на грамотність мовлення: дивно, що у дорослої людини, яка володіє і російською, і українською мовами, могли виникнути проблеми у розумінні "суржика" (за який, до речі, він міг прийняти діалектну або розмовну форму).

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Українку "послали" у відділенні Ощадбанку: "Хамлять і виганяють".

Як повідомляв портал Знай.ua, ″Ви там не оф*гіли?″: людей обурила "скромна" комісія головного банку України.

Також Знай.ua писав, Як змінити протерміновану карточку, уникнувши черг у відділенні — в Ощадбанку дали пораду.