Клієнт ПриватБанку з міста Каховка в Херсонській області опублікував на сайті minfin.com.ua скаргу на сервіс "ПриватБанку". За його словами, співробітники не дають можливості оформити (перевипустити) звичайну банківську карту, нав'язуючи сервіс Gold.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОбслуговування картки "Голд клубу" ПриватБанку коштує 20 гривень на місяць. І хоча ця сума здається дріб'язковою, можна собі уявити, скільки в місяць має ПриватБанк, стягуючи таку з кожного клієнта.
При цьому реальних переваг Gold-карти не так багато-хіба що свій банкір.
Клієнт пише, що звернувся до Відділення 18 грудня 2020 року з метою заміни картки по закінченню терміну використання.
" у відділенні банку мені відмовили, вказавши на те, що у мене є карта Універсальна голд, яку яку мені роком раніше добровільно-примусово навісили зі словами, що я зобов'язаний її мати інакше мені не видадуть реквізити для центру зайнятості. При цьому мені не зрозуміло як так виходить: у видачі карти мені відмовили (карта потрібна для монетизації).Зі мною розірвали договір в односторонньому порядку. А картою голд я міг би користуватися. Експерт приват банку сказав звернеться на гарячу лінію. Там мені сказали майже те ж саме що і в банку, ворожнеча була лише в тому, що вона детально пояснила користуванням картою голд і що вона не підходить для монітізації. На питання яка причина таких дій, мені сказали ми не можемо вам сказати) маячня якась", - написав клієнт.
Нагадаємо, українці скаржаться на втрату тисяч гривень з карток Приватбанку: "Прокидаєшся одного разу - у тебе мінус 8000 на рахунку"
Як повідомляв " Знай.ua", українці передбачали "початок кінця" Приватбанку: "Нам компостують мозок?"
Знай.ua писав, "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати: "дізнаєшся на касі..."