Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди скаржаться на служби підтримки і навіть самих співробітників банку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, Українка поскаржилася, що її з чоловіком виганяли з відділення для очікування на морозі в -15, а причиною стала закрита Каса Приватбанку і якісь неполадки з боку відділення в робочий час. Жінка була обурена такою поведінкою керівника банку. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Скарга на роботу керівника відділення Приват Банку. 16.01.2021 відвідали відділення Приват Банку в місті Бородянка по вул. Центральний. Хотіли здійснити операцію в касі, але на жаль вона не працювала в робочий час", - пише Українка.
Клієнтка розповіла, що працівники щось налаштовували, але нічого не пояснювали.
"Так як послугу, яку ми хотіли здійснити в касі нам потрібно було провести терміново ми стали очікувати, коли каса почне свою роботу. Альо прибігла керівник відділення і почала виганяти нас в "ласкавій" формі з підвищеним тоном на вулицю очікувати, не запропонувавши нам хоча б скористатися терміналом самообслуговування, як альтернативою і це в — 15 на вулиці. Очікували тільки я і мій чоловік. Не створювавши натовпу. Дуже не задоволена даною ситуацією і відношенням керівника банку до своїх клієнтів!",- пише Українка.
Нагадаємо, українці передбачали "початок кінця" Приватбанку.
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк розриває відносини зі старими клієнтами, день і ти в "чорному списку".
Також Знай.ua писав, що "ПриватБанк" мовчки припиняє обслуговувати українців - немає часу пояснювати.