Останнім часом почастішали скарги на сервіс одного з найбільших українських державних банків - "ПриватБанк". Так, один з незадоволених клієнтів розповів, як з ним обійшлися співробітники фінустанови.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиявляється, що в банку можуть просто нав'язати нову картку і в один несподіваний момент закрити рахунок.
Про це стало відомо завдяки інформації незадоволеного клієнта на сайті Minfin у розділі для відгуків.
"Користувався карткою "Універсальна" від Привату, вчасно все платив. Потім нав'язали карту "Голд", тільки її отримав - всі ліміти обнулили. На питання чому, порадили використовувати власні кошти, а пізніше можливо встановлять ліміт.
Пройшов рік, так і користувався власними коштами. Все, що банк робить - це знімає відсотки за користування власними коштами, плюс до всього ще гроші за те, що вніс мене до "Голдклубу".
Нікому не рекомендую цей банк, самий паршивий банк в Україні. Карту викинув і припинив всі відносини з "Приватом". Пізніше відкрив карту в іншому банку і вже практично рік немає жодних проблем. Будьте обережні з "ПриватБанком".", - пише українець.
Також варто зазначити, що співробітники "ПриватБанку" поки жодним чином не відреагували на дане звинувачення. До кінця неможливо стверджувати про правдивість таких дій з боку державної фінансової установи.
Раніше повідомляли, довірливі заробітчани постраждали від шахраїв: встигли виманити 2 млн гривень.
Як повідомляв Знай.uа, один дзвінок "співробітника банку" коштував киянину 50 тисяч.
Знай.uа писав, "ПриватБанк" заблокував оплату комуналки онлайн, українці в паніці.