Клієнт "ПриватБанку" поскаржився на нав'язану страховку, яка за підсумком не змогла йому допомогти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДетальніше про це чоловік розповів на сайті .
За словами заявника, при оформленні картки "Універсальна" співробітник банку умовив його оформити страховку від нещасних випадків, яка допоможе покрити деякі витрати при отриманні будь-якої травми.
Якраз в період дії договору чоловік пошкодив ногу, розірвавши литковий м'яз. Він подумав, що невелика сума, яку пообіцяв банк, допоможе йому покрити витрати хоча б за прийом лікаря і обстеження. Однак, коли він звернувся в банк за страховою виплатою, йому відмовили.
"Мені відмовили у виплаті, на підставі того, що відрив литкового м'яза, відсутній в таблиці виплат... ніякої таблиці при оформленні страховки мені не надавали", - написав клієнт.
Він зазначив, що при оформленні договору він отримав інформацію про страховку від співробітника "Приватбанку", а також підставив підпис в його планшеті.
"Враховуючи все вищесказане, вважаю цю страховку розводом. Гроші невеликі, безперечно, але відчуття обману посилюється тим, що це виявилося, коли дійсно необхідна допомога...", - уклав чоловік.
Прес-служба "ПриватБанку" відповіла на скаргу незадоволеного клієнта, зазначивши, що сам банк не надає послуг зі страхування, а лише є сервісом, через який можна укласти договір зі страховим агентом. Відповідно, рішення про виплату компенсації вирішує сама Страхова компанія.
Чоловікові порадили перевірити в додатку "Приват 24" умови свого страхового договору, а також надати довідку із зазначеним терміном лікування і повним діагнозом.
Нагадаємо, що Ощадбанк заблокував рахунок пенсіонера:"у мене це єдине джерело доходів".
Як повідомляв портал Знай.иа, Приват погрожує заблокувати рахунки українців.
Також Знай.иа писав, як отримати знижку на "Новій пошті": українці можуть заощадити 50%.