Клієнт "ПриватБанку" поскаржився на нав'язану страховку, яка за підсумком не змогла йому допомогти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДетальніше про це чоловік розповів на сайті
За словами заявника, при оформленні картки "Універсальна" співробітник банку умовив його оформити страховку від нещасних випадків, яка допоможе покрити деякі витрати при отриманні будь-якої травми.
Якраз в період дії договору чоловік пошкодив ногу, розірвавши литковий м'яз. Він подумав, що невелика сума, яку пообіцяв банк, допоможе йому покрити витрати хоча б за прийом лікаря і обстеження. Однак, коли він звернувся в банк за страховою виплатою, йому відмовили.
"Мені відмовили у виплаті, на підставі того, що відрив литкового м'яза, відсутній в таблиці виплат... ніякої таблиці при оформленні страховки мені не надавали", - написав клієнт.
Він зазначив, що при оформленні договору він отримав інформацію про страховку від співробітника "Приватбанку", а також підставив підпис в його планшеті.
"Враховуючи все вищесказане, вважаю цю страховку розводом. Гроші невеликі, безперечно, але відчуття обману посилюється тим, що це виявилося, коли дійсно необхідна допомога...", - уклав чоловік.
Прес-служба "ПриватБанку" відповіла на скаргу незадоволеного клієнта, зазначивши, що сам банк не надає послуг зі страхування, а лише є сервісом, через який можна укласти договір зі страховим агентом. Відповідно, рішення про виплату компенсації вирішує сама Страхова компанія.
Чоловікові порадили перевірити в додатку "Приват 24" умови свого страхового договору, а також надати довідку із зазначеним терміном лікування і повним діагнозом.
Нагадаємо, що Ощадбанк заблокував рахунок пенсіонера:"у мене це єдине джерело доходів".
Як повідомляв портал Знай.иа, Приват погрожує заблокувати рахунки українців.
Також Знай.иа писав, як отримати знижку на "Новій пошті": українці можуть заощадити 50%.