Співзасновник Monobank Олег Горохівський розповів про поширену аферу шахраїв, на яку "клюють" клієнти через свою безпечність та фінансову безграмотність.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГорохівський на своїй сторінці у Facebook назвав кількість клієнтів, які стали жертвами дзвінка фальшивої "служби безпеки" банку - лише за лютий 385 осіб піддались на провокацію аферистів.
Серед них 22 клієнти втратили гроші через свою безпечність. Олег Горохівський детально розписав схему та зазначив, що така фінансова безграмотність за межею його розуміння.
"Дзвінок. Давайте відкриємо вам білу карту. Для цього треба зайти в меню "Перекази на карти", переведіть на вашу нову карту 1 гривню для активації. Дають номер своєї картки. Тепер збережіть цю карту. Назвіть її "Моя біла карта". Все, ваша карта готова. Тепер давайте її поповнимо ... Ну якщо чесно, це вже за межею мого розуміння безпечності та фінансової грамотності", - розповів Горохівський.
Він також розповів, як шахраї грабували клієнтку, забираючи у неї гроші на "фондовий ринок" і показуючи зростання її портфеля. А вона лише через пів року вирішила запитати у банку, де її гроші.
Співзасновник Monobank черговий раз нагадав, що служби безпеки українських банків не дзвонять клієнтам. Він зазначив, що Monobank рятує досить багатьох клієнтів від шахраїв, але нічого не може зробити у випадку, коли клієнт "йде на "фондовий ринок".
"Скільки ще треба повторювати, що служби безпеки українських банків не дзвонять клієнтам ?! Ми рятуємо нашими алгоритмами антифрода досить багато клієнтів від шахраїв, але, чорт забирай, я не розумію, що робити якщо клієнт йде на "фондовий ринок", - обурився Горохівський.
Нагадаємо, ПриватБанк, Ощадбанк і Монобанк працюватимуть інакше: українців попередили про нові правила
Як повідомляв портал Знай.ua, злодій за допомогою "Монобанку" оформив кредит на українку
Також Знай.ua писав, ПриватБанк нахамив українцю і залишив його без грошей за кордоном