В основному саме Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

Анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Однак 4 лютого 2021 року, українець розповів про жахливу ситуацію, яка сталася з ним при користуванні "Монобанком". Він розповів про те, що ще перед Новим Роком, 30 грудня, знаходився в магазині і у нього вкрали телефон.

У користувачі були банківські додатки "Монобанк" і "ПриватБанк", тому вона відразу ж зателефонувала на гарячу лінію "ПриватБанк", скориставшись мобільним телефоном, наданим працівником магазину, і заблокувала свою банківську карту.

"Потім я подзвонила оператору "Моно Банк" з метою заблокувати банківську карту, але при розмові з оператором мені стало відомо, що по моїй банківській карті були перекази грошових коштів на інший, невідомий мені рахунок за допомогою мобільного додатку "Моно банк". Також оператор "Моно Банк" повідомив мені, що сума перерахованих особистих і кредитних грошових коштів складуть матеріальний збиток на загальну суму 110 909,74 гривень. Зі сльозами я просила співробітників "Моно Банк" заблокувати транзакції яких я не здійснювала, пояснивши всю ситуацію", — зазначила Українка в негативному відгуку.

Негативний відгук про Монобанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про Монобанк, скріншот: Мінфін

Популярні новини зараз

Фіналіст "Холостячки" спалився Гриші Решетнику, що вже переїхав до Злати Огнєвіч: "Тримайся в подробицях"

Наречена Мурата показала, чим краща за Ані Лорак: мінісукня не приховала нічого

Володимир Дантес "роздягнув" Надю Дорофєєву просто на людях, всі зацінили: "Вона класна"

Зірку серіалу "Моя прекрасна няня" поховали: донька ридала над труною, а Сергій Жигунов навіть не приїхав

Показати ще

Ситуація сталася з нею о 15:36, а звернулася в службу підтримки банку вона о 15:44. Однак їй відповіли і порекомендували звернутися в правоохоронні органи із заявою про ситуацію, що трапилася. Жінка також додала, що кредит у цьому банку вона ніколи не брала, кредитний договір про отримання його нею не підписувався, а невстановлені особи від її імені зуміли оформити кредит за допомогою мобільного додатку "Монобанк".

Їй також невідомо, яким чином зловмисникам вдалося зняти цифровий пароль, встановлений на викраденому телефоні. Додатки "Приват24" і "Монобанк" теж були захищені паролями, які вона не передавала третім особам.

"У мене питання хіба не можна було відразу запобігти транзакції??? Де компетенція банку, де захист клієнта!!! Відразу звернулася до відділення поліції із заявою про крадіжку мого мобільного телефону і грошових коштів з банківського рахунку. За даним фактом внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ст.185 У К України. Які були надані в банк. Виписку про транзакції було надано в органи поліції. Мені вдалося з'ясувати на які карти били зроблені списання", - заявила жінка.

Ще в її володінні є відео того, що відбувається дії. Українка написала офіційний лист в банк з документами, що додаються: заяву про ситуацію, що трапилася; довідка про рух коштів; виписка з Єдиного реєстру досудових розслідувань і постанова про залучення особи до кримінального провадження в якості потерпілого.

Однак "Монобанк", за словами користувача, списав її особисті кошти і відсоток за Грудень в рахунок погашення кредиту.

"На 31.01.2021 на мене був нарахований відсоток у розмірі 1374,13 грн за не сплату кредиту якого я не оформляла. І є постраждалою стороною. Щоденні дзвінки з питанням Коли я почну платити кредит і пеню!!! Було поставлено питання співробітникам банку коли я отримаю відповідь на лист, на що сказали протягом 30 робочих днів! Прошу Монобанк спільно з поліцією розібратися з шахраями. Хлопці підкажіть куди ще звернутися", - додала Українка.

Представники "Монобанку" відреагували на цей негативний відгук і заявили, що ситуація "однозначно не приємна". При цьому, вони заявляють, що інформація, яка описана у відгуку, не повною мірою описує деталі події. У відповіді присутній класичне для банків застереження, яке полягає в тому, що для уникнення подібних ситуацій в подальшому, слід не передавати дані навіть знайомим і друзями, а також не зберігати паролі і дані карти в записках і нотатках.

Відповідь "Монобанку", скріншот: Мінфін
Відповідь "Монобанку", скріншот: Мінфін

"Якщо утворилася прострочення по карті, ми рекомендуємо погасити її якомога швидше. При цьому звертаємо Вашу увагу, що при погашенні протягом 3 місяців і при вирішенні питання, банк може переглянути списані % за кредитним лімітом. У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а так само розшук і упіймання злочинців законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння. Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства", - написано у відповіді"Монобанку".

Нагадаємо, масовий збій у Приватбанку? Банкомати "з'їли" картки і списали гроші з рахунків

Як повідомляв "Знай.ua", українці розкрили правду про кешбек від Monobank

Знай.ua писав, шахраї повісили на дніпрянина сім кредитів, доведеться віддавати - "Попастися може кожен"