Українська фірма, яка займається туристичними послугами "Join UP!" потрапила в дуже неприємну ситуацію. Так, нещодавно на туроператора поскаржилися через неприйнятні умови відпочинку в Танзанії.
Також компанія обурила українців неймовірно високими цінами. Про це стало відомо завдяки повідомленню туроператора в мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Острів солодкої безтурботності. Це неофіційна назва Занзібару. А щоб цю безтурботність організувати - ми продумали все до дрібниць. Зокрема, подбали про трансфер до готелю. Груповий, індивідуальний, локальний або VIP - вибирати є з чого", - йдеться на сторінці туроператора в Facebook.
Але в коментарі до публікації киянка Олена Мілютіна залишила відгук, в якому розписала свої враження від поїздки до цієї африканської країни.
"Це точно, що безтурботності. Продаєте тури як в п'ятизіркові готелі. А тут і "три" насилу даси. Номери не відповідають заявленим. А під час дощу стеля почала протікати по всіх люстрах. Гід від туроператора не відповідав, зверталися для вирішення проблем і були проігноровані. Одним словом, повна Акуна Матата", - написала жінка.
У підсумку представники компанії пообіцяли розібратися в ситуації і попросили незадоволену клієнтку заповнити заявку в контроль якості на їхньому сайті.
Раніше повідомляли, акула відкусила дитині руку в Єгипті: туроператор відмовився допомагати, Українка у відчаї.
Як повідомляв Знай.uа, рай чи пекло: як змінилися турецькі курорти після пандемії і до чого готуватися українцям.
Знай.uа писав, карантин погубив плани українців - куди поїхати відпочити влітку і скільки це коштуватиме.
Популярні новини зараз
ТЦК знову штурмуватимуть черги: нові терміни явки створять колапс – адвокат
Пенсіонерам розширюють соціальні послуги: що можна отримати
Без згоди не заберуть: хто має імунітет від мобілізації
Замість кількох виплат — одна: українцям платитимуть нову соціальну допомогу
Показати ще