Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

7 січня 2021 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.

Користувач зазначає, що йому стали приходити смс-повідомлення з боку банку з текстом lookupcode, який включає код і номер карти для виплат в різних валютах. "Я не відразу зрозумів, що хтось сторонній отримав доступ до моєї картки і перевіряє / намагається вивести гроші. УВАГА! Карту використовував тільки для зняття готівки в терміналі. Не здійснював з неї Ні покупок, ні інших операцій. Чекав, що сам собою закінчиться термін її придатності. Ще в 2020 змінив банк для отримання зарплати і карта продовжувала лежати порожній в моєму столі. Після чергового (3 за рахунком) смс від Привату з lookupcode карту вирішив заблокувати", - написав клієнт банку у своєму відгуку.

Далі українець зазначив, що отримав виклик від приват-бота з інформацією про те, що хтось з доступом до його картки цікавився отриманням кредиту "кредит до зарплати", поки він йшов у відділення банку. Як згодом виявилося, це був ідеально підроблений виклик Приватбанку. У відділенні йому запропонували перевипустити карту, а на питання про інші можливі способи захисту і про те, що таке lookupcode — менеджер перенаправив людину в службу підтримки 3700, де йому зможуть допомогти.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Обличчя заросло волоссям: 26-річна африканка раптово перестала голитися і отримала вау-ефект "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень
Показати ще

"Я наполіг на видаленні карти. При цьому у мене не запитали паспорта. Не запитали Ід. коду, не запитали підтвердження дзвінком / повідомленням в приват. У мене не уточнювали ніяких особистих даних по моїй карті і навіть номери карти я не називав. Я був у шапці, в масці. Я міг для вірності надіти ще й окуляри і прийти поговорити з менеджером так і перевипустити на себе чужу карту, видалити її або заблокувати. Найдивніше, що у мене навіть карти з собою не було. Тобто навіть фізично менеджер не мав жодних підтверджень того, що я маю право проводити операції по карті цієї. Єдине, що запитав-це фін.номер", - додав він і потім зазначив, що у шахраїв вже був його фінансовий номер.

"Кому і навіщо ви (приватбанк) зливаєте бази даних клієнтів?", — поцікавився українець у представників Приватбанку. Згодом він вирішив знизити кредитний ліміт до 100 гривень з 28 тисяч, вивести особисті кошти і пішов в інше відділення банку, де у нього знову запитали лише про фінансовий номер.

"Дівчина менеджер, знову, запитавши тільки фін номер, не бачачи навіть мого обличчя цілком, сказала, що у мене 100 грн на рахунку. Кого ви наймаєте на роботу? Чому працівник банку не може відрізнити кредитний ліміт від особистих коштів?! Я анулював обидві карти в один день. У першому відділенні менеджер повернув до мене екран з усіма даними власника карти і показав, що через Особистий кабінет можна самому анулювати карту. Вдома виявилося, що можна, так, якщо ти менеджер в ПриватБанку і не знаєш, що у клієнта такої функції немає. Хто всі ці люди, що на вас працюють?",- поділився Користувач у відгуку.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Однак ситуація на цьому не закінчилася, адже він вирішив зателефонувати на номер 3700, де поставив три питання. На перший з них клієнту відповіли, що він сам винен — "десь комусь щось дав подивитися і тому так сталося". Українець же вважає, що його вина полягає лише у виборі банку. На питання про lookupcode йому сказали, що не розуміють про що йде мова.

"З питання про те, чому не просять паспорт у відділенні увага! Оператор відповів, що банк сам приймає рішення як перевіряти Вашу особистість і це особиста справа банку переконуватися, що ви-це ви або не переконуватися.
У підсумку мені так і не сказали на яких ресурсах намагалися використовувати мою карту. Не сказали, що будуть відстежувати і з'ясовувати хто ці шахраї. Я раз і назавжди попрощався з Приватом", - додав користувач і заявив, щоб співробітники ПриватБанку не писали у відповіді на відгук, що розглядатимуть його справу тощо.

Однак представники цього банку відповіли на негативну публікацію. "Якщо операція проводилася без вашого відома, то найімовірніше, карта була скомпрометована. Ми зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв реквізити Вашої картки, але точно можемо запевнити вас, що ці дані невідомі співробітникам", - написали вони.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, українці скаржаться на блокування карт Приватбанку: "Здалося, що я шахрай"

Як повідомляв "Знай.ua", Українка залишилася без грошей через Приватбанку: один дзвінок і свята зруйновані

Знай.ua писав, ПриватБанк під виглядом "акції" виманював дані українця по телефону: "Відключився і заблокував"