Один з найбільших, а також найпопулярніших українських операторів поштових послуг компанія "Нова пошта" продовжує отримувати на свою адресу негатив. Потрібно зазначити, що це на просто цькування з боку конкурентів, а слова незадоволених клієнтів.

Так, в черговий раз змусить задуматися про якість доставки "Нової Пошти" коментар клієнта, який замовив дорогу книгу.

Про це стало відомо завдяки відгуку, який написав клієнт в мережі Facebook.

За словами клієнта, упаковка відправника була оформлена належним чином - коробка була досить об'ємною, а саму книгу розмістили в ній по діагоналі. Однак же все це не зберегло цінний вантаж. Тобто, псування дорогого товару просто покладається на співробітників служби доставки. Ось, що написав українець:

Питання незадоволеного клієнта, скріншот: Facebook
Питання незадоволеного клієнта, скріншот: Facebook

Популярні новини зараз
Штрафу не буде, але заплатити доведеться більше: чим загрожує ігнорування повірки лічильника В Україні різко дорожчає хліб, вершкове масло та пісне: свіжі ціни на базові продукти Як ТЦК можуть оштрафувати українців, які не мають ні житла, ні грошей: покарання знайдеться Готуйтеся до нових платіжок: для українців подорожчають дві важливі комунальні послуги
Показати ще

Гнів клієнта виправдано за всіма статтями. По-перше, книга дуже цінна і коштує 5 400 гривень. По-друге, "нормальні" служби доставки гарантують доставку вантажу в цілості й безпеці, як і запевняють в "Новій пошті".

Однак же за фактом робота співробітників "Нової Пошти" довіри не викликає. Тому, судити і робити висновки доведеться нашим читачам самостійно.

Раніше повідомляли, "Нова Пошта" віддає посилки кому попало, українці лютують: "Поверніть".

Як повідомляв Знай.uа, контрабандист-лузер на дельтаплані розбився в Польщі: хотів покурити на 800 тисяч.

Знай.uа писав, на Закарпатті спіймали дружків Путіна, які перевозили ядерне паливо: "Для дружнього сусіда".