Незабаром розпочнеться ретельний аудит

Після "розгрому" казкових премій і необґрунтованого зростання вартості квитків в сесійній залі Парламенту минуло всього кілька тижнів. Як стало відомо, тільки за 1, 5 роки фінансовий еквівалент виявлених недоліків діяльності АТ "Укрзалізниця" перевищив позначку в 10 млрд грн. І ось – нове поповнення "колекції". Тільки зараз вже іде мова не тільки про зниклі кошти, а і життя людей.

Залізна дорога - фото Укрзалізниця
Залізна дорога - фото Укрзалізниця

Ані грошей, ані шлагбаумів: за рік – 8 смертей

Як повідомив в ході брифінгу народний депутат Володимир Кабаченко, впродовж 2020 року на залізничних переїздах сталося 50 випадків ДТП. Ці аварії забрали життя 8 людей, ще 31 особу було травмовано.

"Багатьох з цих жертв можна було б уникнути, якби вони були обладнані шлагбаумами. У 2020 році АТ "Укрзалізниця" виділила ці кошти на придбання 35 переїзних шлагбаумів та доручила виготовити їх своєму ж товариству ПрАТ "Транссигнал". "Транссигнал" отримав передоплату в розмірі 50 % від суми договору, але за цілий рік він спромігся на те, щоб виготовити лише 5 шлагбаумів", - зазначає секретар Комітету з питань антикорупційної політики Володимир Кабаченко.

Володимир Кабаченко - фото з Фейсбук (В.Кабаченко)
Володимир Кабаченко - фото з Фейсбук (В.Кабаченко)

Популярні новини зараз

Під Києвом зник хлопчик з дивним ім’ям і нелегкою долею - "Про його пригоди знімуть фільм"

Олег Винник вирішив розлучитися: "Ми виявилися занадто різними"

Настю Каменських, Лесю Нікітюк і Дашу Астаф'єву застукали разом в грайливих позах: дуже розкуто

Тіна Кароль вирушила підкорювати російську сцену: "Скандал" на міжнародному рівні

Показати ще

Де решта шлагбаумів – невідомо. Як і гроші, виділені на це.

"Кошти також пропали, але ніяких штрафних санкцій до ПрАТ не застосовав. Корупційна схема розкрадання коштів, наслідком якої є смерть людей, впроваджена директором Департаменту автоматики та телекомунікацій Укрзалізниці. Вона позбавила приватні компанії можливості навіть приймати участь у закупівлях через систему Prozorro, аби пропонувати свою продукцію з виготовлення шлагбаумів", - відзначає народний депутат Володимир Кабаченко.

Залізничний переїзд - фото zmist.pl.ua
Залізничний переїзд - фото zmist.pl.ua

Попереду – "корупційний" аудит

Як підкреслив Володимир Кабаченко, з цього приводу він вже звернувся до Голови Державної аудиторської служби Генадія Пліса.

"Було прийняте і направлене рішення до керівництва ПрАТ "Транссигнал", щоб було розпочато аудит за останні 3 роки. Результат аудиту і покаже нам всім, на яку суму виявлено зловживань і, найголовніше, яку відповідальність за це понесе керівництво "Транссигналу"", - зазначив секретар Комітету ВРУ з питань антикорупційної політики.

Залізничний переїзд - фото pdd.ua
Залізничний переїзд - фото pdd.ua

Варто додати, що 27 січня в Верховній Раді було прийнято Постанову про утворення Тимчасової слідчої комісії з питань перевірки "Укрзалізниці".

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.