Українцям варто бути обачними при поповненні картки або рахунку у терміналі Ощадбанку — у випадку технічних проблем повертати гроші буде доволі складно. Саме таку історію розповіла жителька Вінницької області.

Відповідний відгук вона розмістила на спеціалізованому сайті Мінфін.

Українська продавчиня поскаржилася на "шахрайство" Ощадбанку: під час поповнення рахунку через термінал, останній вимкнувся, через що гроші не було зараховано. Жінка вже більше двох тижнів намагається повернути собі кошти, але зазнає невдачі і дуже хвилюється з цього приводу, адже мова йде про суму виручки, яка перевищує її місячну зарплатню.

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

"Я не можу повернути гроші з термінала уже 15 днів, здавала виручку з магазину в якому працюю і термінал виключився на середині здачі, в термінал було покладено більшу половину суми, а це не менше ніж моя місячна заробітня плата. Через відсутність працівника який відповідає за термінали заяву на повернення було написано через 2 дні, потім складено її повторно тому що вона на розгляді до цього часу. Що мені казати своєму начальству? Я не маю такої суми і не маю чого її повертати з свого карману, скільки днів мені потрібно ше ходити в відділення Вашого банку, щоб мені повернули кошти? Чи потрібно вже звертатись вище щоб мене було почуто? Якщо до цього часу Ваш банк не повертає кошти з Вашого ж терміналу це рахується шахрайством, чому я як представник юридичної особи маю чекати стільки часу, якщо повернути їх мали не більше ніж за 10 днів. Якщо у Вас проблеми з обслуговуванням терміналу чого мене це має обходити? Поверніть, будь ласка, кошти, бо я буду вимушена звернутись до суду", — йде мова у повідомленні.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари В Україні готується революція у житловій сфері Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Відповідь банківської установи на сайті поки не опубліковано.

Нагадаємо, українець звинуватив ПриватБанк у шахрайстві: крадуть гроші й продають приватну інформацію

Як повідомляв портал Знай.ua, ПриватБанк нахамив українцю і залишив його без грошей за кордоном

Також Знай.ua писав, що ПриватБанк, Ощадбанк і Монобанк працюватимуть інакше: українців попередили про нові правила