Київські школярі стикаються із серйозними труднощами у розумінні навчального матеріалу через недостатнє володіння українською мовою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це свідчать дані, отримані громадською організацією "Спільнамова" під час запровадження нової методики оцінки мовних навичок учнів молодших класів.
За словами засновника організації Андрія Ковальова, з січня 2024 року було розпочато моніторинг не лише активного словникового запасу, а й рівня розуміння почутого першокласниками та другокласниками у київських школах. Результати виявились дуже тривожними.
Як виявилося, у середньому діти у перших класах не розуміють близько 40% інформації, яку вони чують від вчителів під час уроків. Ситуація ще гірша, якщо розглядати індивідуальні показники учнів: дві третини (65%) першокласників не розуміють більше половини почутого, а майже третина (29%) взагалі не сприймають понад 75% навчального матеріалу.
2022 року 41% 15-річних підлітків продемонстрували нездатність опанувати читання з розумінням навіть на базовому рівні. Експерти припускають, що основною причиною цього є нерозуміння значної частини інформації, яку діти чують під час уроків.
Проблема недостатнього володіння українською мовою починає виявлятися ще з дошкільного віку. Попередні дослідження, проведені в дитячих садках, показали, що 85% 5-річних киян мають незадовільний рівень знання державної мови.
Нагадаємо, українка хотіла втопити сина-школяра через проблеми з житлом
Як повідомляв "Знай.ua", пільгове харчування у школі: які документи потрібні для отримання
Знай.ua писав, українських дітей-біженців почнуть виключати з європейських шкіл: чому прийнято таке рішення