Київські школярі стикаються із серйозними труднощами у розумінні навчального матеріалу через недостатнє володіння українською мовою.

Про це свідчать дані, отримані громадською організацією "Спільнамова" під час запровадження нової методики оцінки мовних навичок учнів молодших класів.

Школа. Фото: youtube
Школа. Фото: youtube

За словами засновника організації Андрія Ковальова, з січня 2024 року було розпочато моніторинг не лише активного словникового запасу, а й рівня розуміння почутого першокласниками та другокласниками у київських школах. Результати виявились дуже тривожними.

Як виявилося, у середньому діти у перших класах не розуміють близько 40% інформації, яку вони чують від вчителів під час уроків. Ситуація ще гірша, якщо розглядати індивідуальні показники учнів: дві третини (65%) першокласників не розуміють більше половини почутого, а майже третина (29%) взагалі не сприймають понад 75% навчального матеріалу.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 17-23 червня для всіх знаків Зодіаку: знайомства Овнів, війна Близнят та скандалу Козорогів Українка виграла півмільйона гривень за одну мить: як звичайний похід до магазину змінив усе життя Звички доведеться міняти: Нацбанк оголосив про великі зміни Пенсіонерам встановили обмеження: кому не світить підвищення виплат
Показати ще

Школа, скріншот: YouTube
Школа, скріншот: YouTube

2022 року 41% 15-річних підлітків продемонстрували нездатність опанувати читання з розумінням навіть на базовому рівні. Експерти припускають, що основною причиною цього є нерозуміння значної частини інформації, яку діти чують під час уроків.

Проблема недостатнього володіння українською мовою починає виявлятися ще з дошкільного віку. Попередні дослідження, проведені в дитячих садках, показали, що 85% 5-річних киян мають незадовільний рівень знання державної мови.

Нагадаємо, українка хотіла втопити сина-школяра через проблеми з житлом

Як повідомляв "Знай.ua", пільгове харчування у школі: які документи потрібні для отримання

Знай.ua писав, українських дітей-біженців почнуть виключати з європейських шкіл: чому прийнято таке рішення