Клієнтка мобільного оператора Lifecell поскаржилася на ситуацію: вона купила новий номер для своєї дитини місяць тому, але з того часу на цей номер постійно надходять СМС та дзвінки від колекторів.

Вона запитує , чому сервіс Lifecell настільки неякісний і що компанія може зробити у цій ситуації.

У компанії відповіли таке:

"У Вашому випадку рекомендуємо звернутися до юридичного відділу тієї організації, яка Вам дзвонить по телефону та вказати, що номер належить Вам. Оскільки оператор не несе відповідальності за використання номера абонентом. Абонент має право реєструвати номер/надавати номер будь-яким структурам. При цьому життєвий цикл SIM-картки обмежений, а база даних інших структур може бути необмеженою."

бандити-колектори
бандити-колектори

Що таке "життєвий цикл" SIM-картки?

Популярні новини зараз
Закінчення війни вже близько – старець Діонісій обнадіяв українців пророцтвом Ці каші варити й не потрібно: екстрений перелік круп для відключення світла Краще на якийсь час переїхати: п'ять областей відключатимуть частіше за інших - список Мобілізація 2024: як держава "закручує гайки" для ухилянтів
Показати ще

"Життєвий цикл" абонентського номера – це період від моменту активації SIM-картки з певним номером та початку надання послуг до остаточного припинення цих послуг.

По завершенні цього циклу стартовий пакет з тим же номером (але іншою SIM-карткою) може знову випускатися у продаж або пропонуватися іншим абонентам. Якщо номер блокується після закінчення життєвого циклу, він через деякий час перевипускається.

Оператор не фіксує дані про реєстрацію номера в інших компаніях чи банках. Реєстрація номера в таких компаніях зберігається у власних базах даних, які не обмежені за часом. Щоб уникнути небажаних дзвінків, ми рекомендуємо додавати ці номери до "чорного списку" у телефоні.

Lifecell / фото: Pinterest
Lifecell / фото: Pinterest

Lifecell не може перевірити наявність номера в базах даних колекторських компаній або банків, оскільки абоненти можуть реєструвати номери або надавати їх будь-яким структурам.

Повернення коштів у цьому випадку не передбачено.

Кожен абонентський номер може проходити через кілька життєвих циклів і користувачами номера зазвичай є різні люди. Законодавство України не забороняє повторне використання номерів, які раніше належали іншим особам.

Нагадаємо, це неминуче: чому подорожчають тарифи на мобільний зв'язок

Раніше ми писали про те, що L ifecell придумав використовувати SIM-картки з вигодою: що за нова послуга