У міжнародних перевізників з'явився досить неприємний біль голови: їхні водії, коли мають можливість, залишають вантажівки за кордоном і не повертаються. Причина? Страх бути мобілізованим.

Це викликає купу проблем: компаніям потрібно шукати нових водіїв, щоби повернути машини. Крім того, перевізники, чиї водії не повертаються, блокуються у системі "Шлях", що заважає відправленню нових машин на міжнародні маршрути.

Далекобійники, фото: poglyad.tv
Далекобійники, фото: poglyad.tv

Віктор Балін, віце-президент Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП), висловив ідею прирівняти таких водіїв до викрадачів та навіть повідомляти про них до Інтерполу.

"Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом з юристами і доводитимемо до водіїв, що у них будуть не тільки проблеми з поліцією, а саме розглядатиметься ситуація як викрадення автомобіля", – каже Віктор Балін.

Популярні новини зараз
"Київводоканал" дав споживачам кілька тижнів: якщо встановлено лічильник, зробіть це В Україні хочуть змінити систему соцдопомоги: на що розраховувати людям Українцям готують нове подорожчання: ще одна комунальна послуга зросте на 30% Кияни відповіли, кого хочуть бачити новим мером міста: результати опитування
Показати ще

Ця ситуація може призвести до скорочення обсягів перевезень, що позначиться на експортних та імпортних операціях та вдарить по валютному балансу країни.

Також наш портал повідомляв, що ранспортна система України на межі катастрофи: перевізники б'ють на сполох.

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що в водії можуть уникнути мобілізації та отримати "броню": час – обмежений

Вам буде цікаво дізнатися, мрії здійснюються, але років, так, через 20: скільки потрібно відкладати, щоб наскрести на нове авто