У Києві наразі виникає серйозна проблема через мобілізацію працівників, особливо це стосується метрополітену. За останні часи зросла кількість працівників, які отримують повістки на військову службу.
Це значно ускладнює роботу підприємств, оскільки деякі спеціалізовані посади, такі як машиністи поїздів та слюсарі, потребують великої кваліфікації та досвіду.

Слюсарі, скріншот
Слюсарі, скріншот

У метрополітені навіть збільшили інтервал руху поїздів у пікові години через недостатню кількість машиністів та інших фахівців, які відповідають за технічний стан та безпеку метрополітену. Це може призвести до затримок у роботі системи громадського транспорту та незручностей для пасажирів.

Наслідком мобілізації є і відчутний дефіцит фахівців різних професій у метрополітені. Наприклад, наразі є 83 вакансії для машиністів електропоїздів, 48 для електромеханіків та 161 для токарів і слюсарів. Це значно впливає на роботу підприємства та може призвести до подальшого погіршення обслуговування метрополітену.

Потяг, фото Укрзалізниця
Потяг, фото Укрзалізниця

Однак проблема не обмежується лише мобілізацією. Частково її причиною є і вимушена міграція працівників, а також специфіка деяких професій, які призводять до того, що фахівці рано виходять на пенсію або змушені шукати іншу роботу.

Популярні новини зараз
Продаж квартири зажене у мінус: нові податки на нерухомість з’їдять весь прибуток Українців ловитимуть посеред вулиці — ТЦК отримали нові повноваження по перевірці документів Автівки примусово вилучатимуть і продаватимуть з аукціону: в пастку потраплять тисячі українців Українцям платитимуть щомісячну допомогу на медичні послуги: як подати заявку, не виходячи з дому
Показати ще

З урахуванням поточної ситуації, адміністрація метрополітену змушена регулювати рух поїздів відповідно до кількості доступних працівників. Згідно з відповіддю керівництва метрополітену, з червня цього року інтервали між поїздами були збільшені, особливо у години пік, щоб компенсувати дефіцит персоналу.

Нагадаємо, транспортна система України на межі катастрофи: перевізники б'ють на сполох

Раніше ми писали про те, що цінні кадри: за якими професіями ганяються роботодавці в Україні

Крім того, Знай.ua повідомляв, українці вимагають високих зарплат, але роботодавці не готові платити