Товарні штрихкоди, які з'явилися у 1974 році, можуть бути замінені сучаснішими QR-кодами. Над переходом працюють великі компанії, такі як Coca-Cola та L'Oréal, а також роздрібні мережі.

Згідно з Wall Street Journal, перехід на QR-коди заплановано до 2027 року і вимагатиме глобальної співпраці між галузями, оновлень програмного та апаратного забезпечення торгових мереж, а також змін у виробництві.

Товари зі знижкою, фото: Тернопіль.20 хвилин
Товари зі знижкою, фото: Тернопіль.20 хвилин

Хоча це буде дороговартісно, багато брендів вірять у переваги QR-кодів. Наприклад, L'Oréal вже тестувала QR-коди на упаковках своїх продуктів для волосся, що дозволяло споживачам перевіряти колір віртуально і переглядати навчальні матеріали.

Coca-Cola також проводила випробування, розміщуючи QR-коди на пляшках. Результати показали, що QR-коди можуть бути ефективними, але є проблеми з адаптацією споживачів, які звикли до штрихкодів.

Популярні новини зараз
Довелося покохати тещу: українець одружився на мамі жінки, аби втекти закордон Вартість дзвінків від Київстару змінюється: чого очікувати з 11 вересня В Україні дорожчає "блакитне паливо": що буде з тарифами для населення Соцвиплати призначатимуть по-новому: українців попередили про важливу зміну
Показати ще

Молочні продукти. Фото: скрін youtube
Молочні продукти. Фото: скрін youtube

Штрихкоди були винайдені в 1952 році і стали популярними у 1970-х роках, допомагаючи автоматизувати касові системи. Найпоширеніші типи – американський UPC і європейський EAN, який включає 13 цифр для ідентифікації товару.

QR-коди, винайдені в 1994 році, мають більшу ємність для зберігання інформації і можуть надати більше деталей про продукт, що не вміщується на етикетці.