Клієнтка "Приватбанку" поскаржилася на безпричинне блокування карт і вимогу банку виплачувати кредит, незважаючи на відсутність доступу до рахунків.

Відповідний відгук жінка залишила на сайті Мінфіну.

За словами незадоволеної клієнтки, інцидент стався ще в листопаді місяці:"ПриватБанк" заблокував всі карти жінки і протягом двох місяців відмовляв у розблокуванні. Коли ж вона зверталася до співробітників установи за роз'ясненнями, її посилали на пункт 1.1.3.2.6, з яким вона могла самостійно ознайомитися на сайті.

Через кілька місяців боротьби за свої рахунки жінка отримала відповідь, що її карти можуть і не розблокувати: їй варто чекати дзвінка від співробітника банку, коли її карти будуть перевірені. По закінченню трьох місяців клієнтка так і не змогла отримати роз'яснення від банку і свої рахунки назад.

ПриватБанк, фото Мінфін
ПриватБанк, фото Мінфін

Популярні новини зараз

Головні новини за 6 травня: загибель Софії Ротару, гроші на кисень і курйоз Володимира Зеленського

Сергій Притула розповів про заміжжя Лесі Нікітюк: "Буду співати на весіллі"

Кароль видала таємницю дружині Комарова зі "Світу навиворіт": "Коли в останній раз...?"

Гаряча Надя Дорофєєва показала, за що її покохав Дантес: чоловіки зацінять

Показати ще

Однак, жінка відзначила парадокс, який її неабияк збентежив. Справа в тому, що у неї оформлений кредит в "приваті", за яким необхідно вносити щомісячні платежі. Але після блокування рахунків вона не змогла регулярно погашати заборгованість, у зв'язку з чим до неї постійно дзвонили співробітники і просили терміново внести оплату.

"Так ось у мене питання: чому я повинна платити кредит банку, який заблокував мої рахунки? Чому ви не дали відповідь досі з якої причини заблокували карти?",- написала клієнтка.

У відповідь на скаргу в прес-службі "Приватбанку" зазначили, що претензія жінки була детально розглянута фахівцями і вирішена. Її також попросили звернутися в особисті повідомлення, якщо вона готова вирішити питання про повернення грошових коштів.

Відгук / скріншот
Відгук / скріншот

Нагадаємо, що Ощадбанк заблокував рахунок пенсіонера:"у мене це єдине джерело доходів".

Як повідомляв портал Знай.иа, Приват погрожує заблокувати рахунки українців.

Також Знай.иа писав, як отримати знижку на "Новій пошті": українці можуть заощадити 50%.