Клієнтка "Приватбанку" поскаржилася на безпричинне блокування карт і вимогу банку виплачувати кредит, незважаючи на відсутність доступу до рахунків.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук жінка залишила на сайті
За словами незадоволеної клієнтки, інцидент стався ще в листопаді місяці:"ПриватБанк" заблокував всі карти жінки і протягом двох місяців відмовляв у розблокуванні. Коли ж вона зверталася до співробітників установи за роз'ясненнями, її посилали на пункт 1.1.3.2.6, з яким вона могла самостійно ознайомитися на сайті.
Через кілька місяців боротьби за свої рахунки жінка отримала відповідь, що її карти можуть і не розблокувати: їй варто чекати дзвінка від співробітника банку, коли її карти будуть перевірені. По закінченню трьох місяців клієнтка так і не змогла отримати роз'яснення від банку і свої рахунки назад.
Однак, жінка відзначила парадокс, який її неабияк збентежив. Справа в тому, що у неї оформлений кредит в "приваті", за яким необхідно вносити щомісячні платежі. Але після блокування рахунків вона не змогла регулярно погашати заборгованість, у зв'язку з чим до неї постійно дзвонили співробітники і просили терміново внести оплату.
"Так ось у мене питання: чому я повинна платити кредит банку, який заблокував мої рахунки? Чому ви не дали відповідь досі з якої причини заблокували карти?",- написала клієнтка.
У відповідь на скаргу в прес-службі "Приватбанку" зазначили, що претензія жінки була детально розглянута фахівцями і вирішена. Її також попросили звернутися в особисті повідомлення, якщо вона готова вирішити питання про повернення грошових коштів.
Нагадаємо, що Ощадбанк заблокував рахунок пенсіонера:"у мене це єдине джерело доходів".
Як повідомляв портал Знай.иа, Приват погрожує заблокувати рахунки українців.
Також Знай.иа писав, як отримати знижку на "Новій пошті": українці можуть заощадити 50%.