Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті
Проте вже другий місяць, за його словами, при оплаті комунальних послуг з цієї картки у нього не проходить платіж за опалення. А інші дії здійснюються без проблем. Користувач зазначив, що місяць тому йому вдалося оплатити "комуналку" після спілкування зі співробітником банку.
"А в цьому місяці, поспілкувавшись з представником банку, я все одно не можу цього зробити. Система відмовляється проводити платіж на суму трохи більше 2-х тис. гривень. Як написав співробітник "платіж був заблокований автоматичною системою запобігання шахрайства" і запропонував "В даному випадку, його можна зробити більш безпечним способом, наприклад: в терміналі самообслуговування, касі". Але це не можливо тому я перебуваю за кордоном. Питання:Як мені оплатити комуналку за адресою своєї прописки перебуваючи за кордоном?", - написав користувач у своєму відгуку.
На даний момент поки відсутні коментарі з боку "Приватбанку".
Нагадаємо, "ПриватБанк" нахамив українцю і залишив його без грошей за кордоном: "Для власників шахрай"
Як повідомляв "Знай.ua", заробітчанин звинуватив "ПриватБанк" у "зливі" даних: "Яка ганьба, майже відразу"
Знай.ua писав, спритність рук і справжнє шахрайство: у мережі попередили про нову схему " розлучення"